vagentilldromhuset

2012-02-14
17:54:19

Skönt
att få jobba lite nu, när jag har varit hemma och varit sjuk så länge. En glad nyhet som jag fick i går var att jag iaf får sjuklön fast jag bara går på timmar =) Har varit lite orolig för att jag inte skulle få något alls. Men jag säger ju inte nej till det. Jag jobbade lång dag igår, men det blev även ett långt pass idag. Imorgon blir det däremot en vanlig dag, men då ska jag till kuratorn efter jobbet. Nu vill jag bara få komma igång med träningen oxå, men det vågar jag inte så länge jag är så här hostig.

Jag har länge funderat på om jag ska berätta mina historier om vad som har hänt för att jag ska hamna hos en kurator. Jag har ännu inte tagit nått beslut, några som läser vet om vad som hänt, men andra inte. Så jag funderar lite till så får vi se om jag ska berätta allt för er ;)

Ni skulle bara veta vilken snäll man jag har!! Idag kom han hem med tulpaner till mig och det gjorde han helt självmant, utan att jag har tjatat på honom i evigheter. Hahaha... Nu står han vid spisen och lagar mat... och det är faktiskt SANT!!!!

Hoppas att ni har haft och har en underbar tisdag, men även en alla hjärtans dag <3


Kram på er




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: