vagentilldromhuset

2012-02-18
08:34:04

Lördag =
med bakning, städning och tvättning =) Vaknade kl 7 imorse med lite idéer om att flytta in byråerna i garderoben så vi får se vad jag gör idag och vad som väntar imorgon =) Jag ska baka bullar, brownies och tigerkaka till syrran, Jimmy och bebis också =) Så grejer till det ska jag åka ner och handla idag!! Innan snöovädret kommer! Enligt nyhetsmorgon ska det bli ganska mycket snö idag så jag ska alldeles srax dra mig neråt så jag slipper ovädret!!

IDAG firar min fina kusin Anna sin bröllopsdag med Sussa <3 Kan inte fatta att det var ett år sedan vi var på deras fantastiska vinterbröllop. Vigseln var utomhus och det var såå fint och såå kallt ;) Men kärleken mellan det fina brudparet värmde oss allihopa! Tack för att vi fick vara med och fira er underbara dag med er!

Ingen bebis har kommit till moster ännu, men snart hoppas jag =) Jag hoppas att den tittar ut under nästa vecka. Det är inte ens mitt barn, men det är så otroligt att man kan älska någon som man ännu inte ens sett!!

Nu ska jag ta och skriva ner en lista på vad jag ska handla! Hörs en annan dag ;)


Kram på er och ha en alldeles underbar dag!






Kommentar:
#1: Losan

Bebisen älskar dig också redan!

2012-02-18 @ 10:39:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: