vagentilldromhuset

2012-02-11
10:15:39

Godmorgon
säger jag kl 10! Igår var vi och firade mina underbara kusiner Nadja och Jonna som har fyllt år! Det var jättetrevligt och mycket god mat och tårta!! Min morbror Hannu och jag var helt klart bäst på spel ;) Vi var hemma vid två tiden och sen tog det ytterligare några timmar att somna eftersom den alldeles förträffligt härliga hostan har kommit och hälsat på nu oxå =( Gaah, blir galen!

Men idag är det nya tag som gäller. Vi ska till Kusin Petra och äta fiskgryta, mmmums! Som jag har längtat, hon har sagt att den är sååååå god. Men först ska vi vara hemma en stund!!

Nu har Uffe dukat fram frukost så det är bara att gå till dukat bord =) Me like alot!

Kram på er






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: