vagentilldromhuset

2012-02-24
09:57:02

godmorgon
Hejsan på er!

Idag blev det en sovmorgon, fick ju tillbaka febern igår, ingen höjdare alls! Så jag passade på att sova lite längre idag. Har ännu inte kollat tempen idag, men ska göra det efter det här inlägget. Huvudet är tungt och näsan är täppt, vill verkligen inte vara förkyld mer nu. HELA februari har kantats av sjukdom, blääää =(




Idag var det meningen att jag skulle baka bullar till syrran och sen åka ner till henne och mysa lite med henne och magen, för såvitt jag vet så har det ännu inte kommit nån liten bebis. Jag längtar ju som en tok, men om den skulle komma nu, när jag inte är hundra procent frisk, så får jag ju inte träffa bebis och då kommer jag ju bli TOKIG!!!! Så om ni har några tips på hur man blir frisk från förkylningar och feber fort så säg gärna till!!!!!!!!

Jag ska iaf berätta att Uffes brorsson och brorsdotter har utökat sina familjer. Brorssonen H fick en som i söndags och brorssdottern U fick en son igår den 23:e (på syrrans BF). Så välkommen till världen säger vi till båda pojkarna och hoppas att familjerna mår bra <3

Idag är det soligt ute som igår och det kliar i fingrarna att få sätta igång med köksträdgårdsbygget! Men det är lite som ska röjas först och sen ska jag titta på vart och hur jag ska bygga. Jag måste ju även flytta hallonbuskarna, eftersom de står lite i vägen och jag måste ju veta vart jag ska sätta dom, så jag får en fin skörd av hallon.

Får se om det blir nån uppsats idag, känns inte så inspirerande, men vi får se om jag får lite mer under dagen! Nu ska jag kolla tempen, men det känns rätt bra iaf, bara tung i huvudet och rinnande näsa!


Soliga kramar på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: