vagentilldromhuset

2012-02-06
10:13:53

fortfarande sjuk

Nu har verkligen förkylningen kommit igång ordentligt! Jag tycker ändå att det är skönt att det brutit ut så att jag kan bli frisk, men samtidigt HATAR jag att vara förkyld!  Så den här veckan blir det ju ingen träning iaf, men jag hoppas att det släpper under veckan så jag kan komma igång lite försiktigt nästa vecka igen, det ska bli sååå skönt att få komma igång, med nya krafter =)

Det är så konstigt när man är sjuk, för då får man (iaf jag) en massa idéer och lust att göra så mycket saker! Det är helt galet, men jag har försökt rita upp mitt trädgårdsland som jag så länge har längtat efter att få och som jag ska bygga här under våren så att jag har en egen liten köksträdgård iaf till nästa år. Mitt mål är att jag ska bygga den och iaf ha potatis och jordgubbar nu i år =) Sen till nästa år ska det vara mer saker som växer där ute som vi kan använda i vår matlagning, mmm längtar! Uffe ska ju jobba massa på husets framsida under våren och sommaren så det här kommer att bli mitt projekt, han kommer nog hjälpa mig att sjakta (stavning) ur och hjälpa mig att få grunden rak och förklara hur jag använder sågarna på tryggaste sättet, men jag ska designa, mäta, såga, skruva och lasera!! Sen har jag min köksträdgård =D Jag ska även fundera ut vart jag vill ha fruktträd, vinbärs- och krusbärsbuskar och det framtida växthuset!!

Jag har även fått en massa lust att baka, tårtor, cupcakes, whoppies! MEN jag måste bli frisk först! Kanske får skriva en lista på vad jag ska göra när jag inte längre är sjuk! Jag har varit inne på olika bakbloggar och fått en massa inspiration =)

 

Kram på er

 

 

 


Kommentar:
#1: Anna

Baka baka baka baka baka baka, jag vill smaka!! Bli friiiiiisk!!

2012-02-06 @ 21:33:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: