vagentilldromhuset

2012-02-22
08:05:03

...
Hääj!

Onsdag, mitt i veckan! Idag är det uppsats som jag skrev igår, hela dagen ska jag jobba med den. Eller tills Uffe kommer hem, för sen ska vi nog börja ta tag i städningen som ännu inte blivit gjord =/ Ska bli så skönt när det är gjort. På lördag kommer nämligen fina Johanna, Nisse och Teodor, längtar såååå!  De ville tydligen se vårt senaste projekt, badrummet. Som inte riktigt har kommit igång än. Uffe har ju rivit lite, men det är fortfarande så mycket kvar att riva. Men han ska ju köra ett hårdpass i badrummet i helgen så då har han nog kommit en bra bit =)

Jag har ju inte varit helt med på den här renoveringen från början, jag tyckte att det kunde vänta till nästa vinter, men Uffe ville verkligen göra det nu så jag fick ge med mig. Och det är klart att det kommer bli bra när det blir klart, men det har varit så skönt att inte ha några invändiga projekt, haha!! Nu vill jag egentligen bara att det ska bli vår så att vi kan sätta igång ute. Jag har ju mitt alldeles egna projekt, med min köksträdgård =) Även om jag måste ha lite hjälp av Uffe med grundarbetet, MEN snickrandet ska JAG göra =D.

JAg kan helt ärligt säga att jag skulle kunna sitta här och skriva en massa blaj hela dagen om jag slapp gå till den andra datorn och skriva på uppsatsen, men min erfarenhet är att den inte blir gjord om inge JAG skriver den, förstår inte det där, konstigt är det iaf ;)  Så det kanske är bäst att ta tag i den NUUUUU....


INGEN BEBIS ÄN!!!! =(


Kram på er






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: