vagentilldromhuset

2012-02-19
08:57:14

=)
Jag blev så glad av systers kommentar i förra inlägget att det kom en liten tår, haha!! Blödiga jag!

Igår bakade jag kärleksmums och brownies till dom, skulle baka bullar men hade inga ägg till penslingen så det får jag fixa idag. Jag ska åka ner med detta till dom idag så får dom bullarna och tigerkakorna nån dag i veckan!

Igår fixade jag även lite i garderoben och flyttade in byråerna in där och började fundera lite på hur jag vill ha det sen när vi ska göra om sovrummet, då ska vi ju även göra om i garderoben, den är sååå MÖRK!!! Så det blir att måla den vit och kanske sätta in ett par våder av nån rolig tapet, vem vet =)

Så dagen idag ser ut som följande: åka ner till Finspång och lämna grejer till syrran och sen köpa ägg och bullformar. Åka hem och plocka i övriga huset, sortera tvätten, städa badrummet och sen blir det kanske dammsugning och golvtorkning imorgon och jag inte får nått ryck och tar det med. Men det är nog inte så troligt, för dåå blir jag så hostig.

Nu kom jag även på att jag nog ska sy ett överdrag till min brudklänning! Jag har inte hittat nått som passar på längden så jag kanske får sy ett eget. Då kanske jag ska passa på att sy ett till systers tärnklänning och till Johannas brudklänning oxå. Kan ju göra ett enkelt! 

Nä, ni! Nu tar vi tag i den här dagen eller vad säger ni? =)


Kram på er




 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: