vagentilldromhuset

2012-02-07
10:46:12

...
Hejsan!

Som inlägget tidigare visar så är det min pappas födelsedag och honom ska vi fira när syster och min man slutar jobbet. Men jag är fortfarande sjuk och mår inget vidare! Trött och en rinnande och täppt näsa. =( Men det är bara att gilla läget! Jag kommer vara hemma från jobbet imorgon oxå men hoppas innerligt att jag orkar gå på torsdag, saknar alla barnen och kollegorna förstås ;)

Huset ser ut som skit och det gör ju inte att man blir direkt friskare, det är tvätt överallt, ren tvätt alltså! Som ska vikas och strykas och sånt roligt. Jag funderar på att testa lite imorgon om jag kan ta tag i det lite grann iaf, så får jag nog ta tag i städningen i helgen.

Eller ja, på söndag! Helgen som kommer nu är ju bokad. På fredag ska vi fira min "lilla" kusin som har fyllt 18, när hände det, egentligen?? Jag är ju fortfarande bara 20 (i sinnet) så hon borde ju vara typ 7 år. Helt galet!! Och körkort har hon fått oxå. Plus att hennes lillasyster fyller 14 på torsdag. Tjejerna börjar bli så stora, bara att gilla läget och acceptera att även jag blir äldre. Men säger man inte att man blir klokare med åldern?? Ha, nått att se fram emot iaf ;) Ja, ja, mycket att fira på fredag iaf! på lördag ska vi till min kusin och käka fiskgryta, mmm, längtar!

Nä, nu ska jag vila lite och ladda inför att ta mig till pappa senare=)



Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: