vagentilldromhuset

2012-12-27
09:24:21

mycket sen sist
Hejsan!
 
Börjar med att säga godmorgon! Jag satt och åt frukost när J från jobbet ringde och sa att jag inte behövde ha så bråttom till jobbet idag då de var tre pedagoger och 0 barn =) Det skönaste vore om jag slapp åka in överhuvudtaget, vill inte sitta av tiden då jag istället skulle kunna åka och fira Teodor som fyller 2 år idag!! Stort grattis till dig gubben!! Ses sen!
 
Nu ringde J igen så jag måste åka in, 3 barn, men kan nog åka hem lite tidigare =) Sista barnet är till 16.30 =)
 
Jag hoppas att ni hade en fin jul! Hur ni än firade den, jag firade med min familj och min mosters familj. Vi firar varje år och i år hade vi två små killar som förgyllde julen. Grabbarna hade nog varit snälla i år för det var mååånga paket under granen
 
Hemma hos moster stod granen så grön och grann med en massa paket under!! =)
 
Vi i vår familj öppnade våra paket hemma hos mamma och pappa senare på kvällen. Vi tog bara med Nilos paket. Mycket god mat och sötsaker, trodda nästan att jag skulle dö ett tag av sockerchock.  Det kom en tomte oxå, med gitarr och gissa om Nilo-killen blev glad
 
Spela gitarr är roligt, men man måste vara koncentrerad ;)
Roligt är det iaf
 
Hugo tyckte att tomten spelade bra och klappade händerna
 
i pappas trygga famn =)
 
Det tar aplång tid att ladda upp bilder så jag fortsätter en annan dag!
 
Kram på er
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Losan

Nilo älskar verkligen gitarrer! Hm undrar var det intresset kommer ifrån=P
Måste få lite bilder av dig sen!
tack för en supermysig jul syster!!

Svar: Tack själv finaste <3
Linda None

2012-12-27 @ 14:08:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: