vagentilldromhuset

2012-12-14
07:31:57

inte långt kvar till jul
Hejsan på er!
 
Hoppas att ni har julstressen under kontroll ;) Själv är jag inte så stressad! Jag har två julklappar kvar att köpa och jag vet vad jag ska köpa så det blir klart i helgen. Skönt med jul, älskar jul om nån har missat det ;)
 
Skulle hunnit med två träningspass fram tills nu, men så blev det INTE! Kvällsmöten och samtal med rektor har gjort att jag inte hunnit med tiderna =/ MEN i helgen ska jag hinna med två och ett halvt har jag tänkt! På lördag och på söndag. Sen ska jag träffa PT på tisdag och få ett pass med henne igen och då kanske det blir vägning oxå, hoppas att det går bra!
 
Ikväll blir det lite mys med fina Johanna! Love it!
 
 
Kram på er
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: