vagentilldromhuset

2012-12-11
08:32:21

inställt
 
Hej!
 
Jag hade precis satt mig i bilen och åkt ca tre kilometer när telefonen ringde. Kuratortiden var inställd! Tur att jag inte hann åka så långt =) Bara vända och åka hem! Så nu sitter jag här och skriver till er. Jag har gjort en lista på vad som ska bakas inför julen. Den helgen som kommer ska jag baka två tårtor och så ska jag ge mig på lite karelska piroger igen. Ska göra en tredubbel sats så att mamma, pappa och syster med familj ska få ett trettiotal vardera. Sen blir det en del praliner oxå. Ska inte köpa hem nått julgodis i år, men några praliner ska jag göra iaf.
 
Ska få in fyra träningspass denna vecka och jag tror jag har lyckats få till det =) Skönt.  Nästa veckas träningspass är oxå inbokat, endast PT-tiden kvar att boka in, men den bokas imorgon.
 
Nu ska jag skriva ut min kostplan som jag har skrivit de senaste tre veckorna så att PT´n kan titta på den imorgon!
 
 
 
Kram på er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: