vagentilldromhuset

2012-12-01
15:01:47

adventspyssel
Hej!
 
Hoppas att ni mår bra! Det gör iaf jag, min förkylning börjar lämna min kropp och jag har kommit igång bra med min kostplan och min träningsplan. Riktigt skönt faktiskt.
 
Nu ser ju alla mina måltider så mycket roligare ut. Jag äter väldigt mycket och och är aldrig hungrig längre vilket är skönt. Inte bara för mig utan för alla runt omkring =)
 
Här är min frukost, varje dag! Yoghurt med bär och ett kokt ägg.
 
Så här ser middagstallriken ut. Lite mer färgglad än tidigare!
 
Nu ska jag fortsätta med adventspyssel och sen åker vi och kollar in Sabaton som spelar ikväll.
 
 
Kram på er
 
 
 

Kommentar:
#1: eva

hejsan
vad bra att det känns bra.
duktig du är.
var din tp bra??
kram eva

Svar: Hej! Hon är jättebra och jag är väldigt peppad nu!! =) Kram
Linda None

2012-12-01 @ 19:34:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: