vagentilldromhuset

2012-12-09
09:18:32

2:a advent
Godmorgon!
 
Idag är det dags att tända det andra ljuset. Det gör jag ikväll, vill gärna att det ska vara lite mörkt ute, då blir det så mycket mysigare.
 
Gårdagen spenderades i Stockhom med min fina vän Johanna! Det är så skönt att komma iväg bara vi två. Vi var på musikalen Dirty Dancing och det var såå bra. De har verkligen lyckats att få med allt från filmen vilket är helt fantastiskt. Duktiga var de allesammans oxå. Så Tack Johanna för en härlig dag!
 
Dagen idag då? Den ska spenderas vid bakmaskiner, pepparkaksdeg och ugnen. Jag ska även dra mig ner och göra två pass på gymmet. Är så sjukt pepp! Fick ett bra resultat på första invägningen så det ska bli kul att se vad som händer veckan innan jul. =)
 
Nu ska jag sätta igång och baka pepparkakor och tårtbottnar =)
 
Kram på er
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: