vagentilldromhuset

2012-12-30
19:25:52

2012-2013
Godkväll =)
 
Imorgon är det sista dagen på 2012. När jag blickar tillbaka så har jag haft ett fantastiskt år =) På skottdagen blev jag moster till den finaste lilla Nilo som världen har skådat! Fattar inte hur man kan älska någon så mycket =) I april tog jag min lärarexamen, vilken känsla!! Den 16 juli firade jag 1-årig bröllopsdag med min fina man. Han är mitt allt! Utan honom hade jag aldrig tagit mig igenom de svårigheter jag/vi stött på! Den 25 oktober blev jag "moster" till den alldeles underbara lilla tjejan Svea! Världens finaste tjej.
 
Det har varit ett år med mycket glädje och jag hoppas att 2013 har minst lika mycket roliga saker att erbjuda!!
 
Jag önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!!
 
Kram på er
 
 
 

Kommentar:
#1: losan

Och Nilo älskar sin moster! <3 verkligen ett bra år!

Svar: Gulleungen!!
Linda None

2013-01-01 @ 11:13:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: