vagentilldromhuset

2012-08-06
09:42:50

sjuk och en massa arbete = dålig kombo
Hejsan!
 
Hoppas att ni mår bra och att ni har fått njut av semestern. Fler och fler börjar jobba idag har jag sett på FB, själv är jag ledig nästa vecka oxå, börjar jobba den 20 augusti.
 
Jag har åkt på en förkylning och har en sån hemsk förkylningshuvudvärk, dygnet runt. Inte roligt alls, när man har en del hemmajobb som ska göras. Men tur att vi har vår familj och våra vänner som hjälper oss. Imorgon kommer Jimmy ut och hjälper Uffe att borra med ett jordborr för plintarna till altanen. Altanen blir så jäkla stooor, hade inte kunnat föreställa mig den förrän nu, jöössssses!!
 
 
 
Markväv och lite nytt grus vid källaringången, ett klart lyft!
 
Påbörjat med nytt grus där altanen ska vara.
 
Uffe körde skottkärran och jag krattade ut gruset, teamwork! (detta var innan jag blev sjuk)
 
Klart iaf för altanen, sen är det ju hela uppfarten oxå ;)
 
Adde och Uffe mäter upp för bärlinan till altanen.
 
Första delen av bärlinan uppe.
 
Mäta, syna, mäta och syna!
 
Snart hela längden klar.
 
Plintarn sätts ut för placering.
 
Det kommer bli rätt stort!
 
Uffe sätter upp nät mellan panelen och väggen, så att inge djur ska komma mellan och bygga en massa bon.
 
En svartvit bild på huset.
 
Uffe fixade även till infarten vid garaget med markväv och nytt grus. Ingen bild på det färdiga resultatet, kanske imorgon.
 
Så ser det ut än sålänge, blir fler bilder imorgon när Jimmy varit här =)
 
Kram på er
 
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Helena wallin

Huset blir verkligen jättefint! Sån skillnad! Man kan ju inte förstå att det är samma hus! :)

Svar: Ja visst blir det =) Tack tack!
Linda None

2012-08-07 @ 08:13:54
#2: Hella

SHIT VAD SNYGGT!!!!!
helt sjukt!!! :DD vad duktiga ni har varit!!

Svar: Tack Hella!! Det blir verkligen jättefint, vi är riktigt nöjda =)
Linda None

2012-08-12 @ 21:18:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: