vagentilldromhuset

2012-08-02
18:29:14

Försöker igen...
nu är det dags igen!
 
Jag skulle egentligen åkt till Norrköping och pysslat lite med min fina kusin Anna, men hon kände sig inte helt hundra så vi skjuter lite på det. Kanske blir till söndag istället.
Annars har jag målat fönster-foder och Uffe har satt dit underbläck och de sista fodren. Igår målade jag sockeln på framsidan, det blev jättebra tillsammans med husets nya "kläder" ;) Här kommer lite bilder
 
 
Så här blev sockeln
 
Visst blir det bra med svart sockel?? Nu kommer den ju inte synas på den här sidan då vi kommer att ha en altan på hela framsidan, men det blir ju svart på de andra sidorna oxå =)
 
Uffe målar slutomgången på det vita (för högt för mig)
 
Nu kommer det foder runt fönster
 
Tur att han använder selen när han är där uppe =) Jag får nästan svindel bara jag tittar upp på honom.
 
Bara undre fodrena kvar här.
 
Alla foder på plats =)
 
Köksfönster och badrumsfönster
 
Hallfönster och dörr
 
hallfönster på övervåning
 
Just nu kl 18.28 är Uffe fortfarande ute och fixar hängrännor!! Jag ska börja med köttfärssåsen så vi bara kan koka pasta när han kommer in.
 
 
Kram på er
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: