vagentilldromhuset

2012-08-28
08:30:07

28/8 åt rätt håll
Hej!
 
Under första arbetsveckan så kände jag att det var något som kom krypande i kroppen, vem det var och hur många det var vet jag inte, men vi kan ju iaf kalla dom för basiluskerna. På fredagmorgonen slog de till, jag kände mig trött och hade ont i halsen, jag blev sämre och sämre under dagen. Så när jag åkte hem på fredagen efter fyra så åkte jag hem och gick och la mig i soffan. För varje timme som gick blev jag bara sämre. Lördagen skulle spenderas på Regnamarken, men Uffe fick åka dit själv då jag låg nerbäddad i soffan med feber. Söndagen såg likadan ut. Igår (måndag) så var jag feberfri, underbart och än så länge även idag. Men den här hostan tar död på mig, jag har ont i hela kroppen, blääää!
Nog med sjukdomar!
 
Uffe har jobbat med altanen mellan regnet och räcket börjar komma plats. har inte tagit några kort än, men jag ska se vad jag kan göra.
 
Näe, nu ska jag vila lite. Måste avgöra om jag ska jobba imorgon eller inte. Känns inte som jag orkar, men skulle verkligen behöva!
 
 
Kram på er
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: