vagentilldromhuset

2012-04-12
10:00:08

Torsdag 12/4
Kl 07.00 ringde klockan!! Jag gick upp, packade väskan och masade mig iväg till gymmet! Kändes riktigt bra idag! Massagen i tisdags gjorde lite nytta och det kändes verkligen jättebra. Nu är jag hemma och har ätit frukost. Jag ska försöka ta tag i att ringa CSN idag, vill "gärna" börja betala. Skulle vara skönt att få börja med det, iaf en liten mängd så kan jag öka sen när jag har ett fast jobb.

Idag är det dags för att träffa kuratorn igen, det var LÄNGESEDAN nu, jag var där dagen innan Nilo kom till världen så det är sex veckor sedan! Jag brukar gå varannan/var tredje vecka. Sen ska jag åka till syster och ta kort till tidningen på deras nya familj =)

Måste börja med dagens måsten ;)


Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: