vagentilldromhuset

2012-04-10
10:05:37

Tisdag 10/4
Hallå på er.

Idag började dagen med massage, skönt-ont gjorde det! Mest ont när hon skulle massera bröstmusklerna, ajajajaj säger jag bara! Hon trodde att det skulle bli lättare att komma in i andra andningen nu och det hoppas jag verkligen!

Annars idag ska jag ta det lite lugnt, ska skicka in uppsatsen för tryck och sen fixa lite med de sista sakerna i skolan, med examnesbevis och sånt =) Det ska bli så skönt att lägga allt detta bakom mig nu och se framåt istället =) I eftermiddag ska jag åka ner till Finspång och träffa fina Anna. Jag ska åka till deras nya hus och sen ska vi ta en fika, mums! Men jag ska inte ta nått stort, bara nått litet.

Vad känner ni för detta väder?? Jag är lite trött på att det är kallt och regnigt, jag vill ha sol och värme!!!

Vi hörs senare, alla fina!

Kram på er ♥





Kommentar:
#1: AnNa

Du fick ju en stoooor kaka ju ;)

2012-04-10 @ 22:16:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: