vagentilldromhuset

2012-04-28
10:07:59

Soliga lördag =)
Åhh, vad härligt det är att vakna till solljus! Jag blir alldeles varm i hjärtat!! Jag gick upp, hängde upp tvätten som låg i maskinen och sen gick jag ut på en test-runda med mina nya skor. Det gick jättebra! Har inte alls lika ont i fötterna nu som jag hade med de andra skorna, det gillas massor! Tror att det blir att försöka mig på den lite ängre rundan nån av dagarna då jag är ledig. Ska även dra ner till gymmet nån dag. Jag måste verkligen ta mig förbi denna jobbiga period. Det har ju gått så bra på gymmet under en period nu, jag har kunnat öka vikterna snabbt och jag har känt att det har varit lätt, MEN NU, det är såå jäkla tungt. Jag har nog kommit till första biten då musklerna bara säger stopp, nu ska vi ta det lite lugnt =) Jag har försökt hitta träningshandskar nånstans men inte hittat nått än, måste leta vidare.

Testade en supergod yoghurt nu på morgonen: Valio Päron (utan fruktbitar) Sååå god!!

Jag rekomenderar den varmt!


Uffe ska börja kakla imorgon =) Jippi!!!!  Men vi får se om han orkar, idag ska vi till Nisse och Johanna och äta gott, dricka gott och ha en mysig kväll! Älskar att umgås med dessa fina människor ♥ De är vad jag kallar riktiga vänner, de finns hos oss i vått och torrt och vad som än händer så vet jag att de kommer finnas vid vår sida! Sådana vänner växer inte på träd!

Nu ska jag nog ta tag i lite muffinsbak =)


Kram på er






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: