vagentilldromhuset

2012-04-15
08:59:01

Sista dagen på lovet
Söndag och som rubriken antyder så är det sista dagen på påsklovet. Det har varit helt fantastiskt att vara ledig. Jag har träffat fina vänner och umgåtts med dem och myst. Träningen har haft en hel del fokus oxå och det har känts bra. Jag har ju bara gymmat, tyvärr har jag inte kunnat varit ute och gått eftersom lilltån inte mår så bra
:(  Tyvärr har inte maten varit fokus. Jag har iaf inte druckit cola och inte ätit godis sen påskhelgen, men jag har inte haft nån rutin på frukost, lunch och middag med mellanmål. Hoppas att jag kan få in nån vettig rutin nu när jag börjar jobba igen.

Jag bakade en citronmarängpaj igår, den blev riktigt bra =) Men jag gjorde även marshmallowfluff, som inte blev bra. Det blev inte bra eftersom min kära elvisp som har varit med i många många år, inte riktigt ville vara med. Det gick inte att vispa i minst tio minuter, det funkade i ca fem minuter sen blev den VÄLDIGT varm och luktade en aningens varmt ;) Så jag måste ut på elvisp-jakt =)

 En sån här skulle jag kunna tänka mig, men i nån roligare färg! =) Om jag inte minns helt fel så var de ganska dyra =/ Det är ju inte så roligt. Men jag ska iaf kolla runt lite, har ni några tips på en bra elvisp, med bra styrka?? Lämna gärna ett tips! =)


Nu vaknade Uffe, så nu börjar dagen ;)

Kram på er



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: