vagentilldromhuset

2012-04-14
09:46:26

Min tåååå
Den gör så jäkla ont. Efter att jag hade duschat på gymmet skulle jag ta på mig kläderna...ja, som de flesta andra oxå brukar göra ;) Men min strumpa fastnade i lilltån och drog den från de andra tårna och nu gör det galet ont =( är lite trött på den här tån nu, måste kanske börja tejpa ihop den med lilltåns granne för att få lite stöd. Jaja, det var det!

Nu har jag avnjutit en frukost bestående av limpmacka och mjölk, måste verkligen börja äta lite bättre! Men nu ska jag snart påbörja dagens projekt. Jag ska göra en citronmarängpaj, har aldrig gjort det förut, men idag ska det ske, kanske kan ge er ett kort sen ;) Härligt att jag skriver att jag ska äta lite bättre och sen skriver jag att jag ska baka =) Bra där! Det blir iaf lax till lunch, DET är nyttigt =)

Jag tittade precis åt sidan och såg att det fanns "lite" tvätt att ta tag i oxå, så det är väl bara att sätta igång.

Ha en underbart solig lördag.


Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: