vagentilldromhuset

2012-04-24
18:06:20

Hällöööö
alla fina människor här ute på webben =) Idag har solen tittat fram lite då och då och så har det varit riktigt skönt ute, inte kallt alls!! Sånt kan jag gå igång på ;) Visst blir man väl lite gladare nu när det börjar bli varmare ute?!?!?!

Jag hade en kurator tid, men den blev inställd (tyvärr hann jag åka in till stan innan jag fick veta det). Jag hade träningsväskan packad i bilen så det var ju bara att åka hem och träna då! HELA vägen från Norrköping till Finspång satt jag och försökte hitta på en MASSA bra ursäkter till varför jag inte skulle behöva träna just idag. En anledning var mitt förbaskade knä. MEN jag stannade till på gymmet och satte mig på cykeln i 20 minuter, efter tio började det göra ont så då gick jag vidare och körde mitt styrketräningsprogram på 30 minuter. Sen skulle jag duscha, men då hade jag massa energi så då åkte jag istället hem och gick en promenad på 40 minuter =) SÅ NU KÄNNS DET BRA =)

I helgen som var, var vi hos Anna och Susanne och käkade GOD lasagne med älgfärs och en GOD kladdkaka till efterrätt, mums. Sen myste vi massor! Vi fick även titta på bilder på deras underverk som väntas komma i slutet på oktober ♥

Denna helg ska vi mysa med Nisse och Johanna, vi ska dricka SKUMPA =) Kommer inte ens ihåg när jag drack sist. Det är ganska skönt att vara nykter, man är aldrig dålig dagen efter, men den här helgen blir det nog lite annorlunda =D MEN jag vill iaf inte bli jättefull och jättebakfull, usch!

Imorgon ska jag åka in till stan och köpa en ny elvisp! Jag kan inte bestämma mig för villken färg jag vill ha =)

Vad säger ni?? Den oranga eller bruna?? Sååå mycket 70-tal och så otroligt coola!! Nån av dem blir det =)


Nu ska jag gå till kylen och hämta vindruvor =)


Kram på er





Kommentarer:
#1: losan

Båda va snygga! Men den bruna tycker nog jag!

2012-04-24 @ 20:15:32
#2: Helena

Den bruna! :) Här äts det oxå vindruvor hela dagarna just nu. Gott gott!

2012-04-25 @ 13:11:30

bra att du tränade!! Vadå? ska anna och susanne få ett barn? jag tycker nog om den oranga vispen mest.

2012-04-25 @ 14:39:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: