vagentilldromhuset

2012-04-08
11:25:47

Fortsatt glad påsk!
Idag är det påskdagen! I fredags började jag dagen med ett träningspass på gymmet, det gick bra, men jag hade rätt ont igår =)

Påskafton
Påskafton spenderade vi hos svärmor, vi åt god mat och fikade så jag kände mig alldeles sprickfärdig efteråt. Efter ett antal timmar hos henne åkte vi till mina föräldrar där Nilo och hans fina föräldrar var. Vi var där några timmar och myste med Nilo och sen kom även min morbror med familj. Vi åkte nog hem efter tio nångång.

I morse när jag vaknade låg jag kvar i sängen och hittade på en massa orsaker till varför jag INTE skulle åka och träna. =/ Inte så bra kanske! Men när jag låg där så bestämde jag mig för att faktiskt åka ner och ta ett pass. BRA beslut av mig och nu känns det kanon!! =) Jag kände att jag måste åka och särskilt såna dagar då jag känner att jag inte vill, för om jag struntar i det så fortsätter jag detta konstiga tankesätt. När jag kom hem, åt jag frukost och sen gjorde jag iordning några muffins som såg ut som små fågelbon, de blev söta =)

Nu ska jag ta tag i andra måsten. Egentligen skulle jag vilja storstäda, men Uffe håller på med badrummet och det blir så skitigt så jag väntar nog ett tag med det. Men jag ska iaf ta och stryka sängkläder som har legat och väntat på mig ett tag. lika bra att göra det nu, eftersom jag ska byta sängkläder snart och då blir det ju två uppsättningar av sängkläder som ska strykas och det ORKAR jag inte =)

Hoppas att ni får en fortsatt härlig påsk!

Kram på er alla





Kommentar:

vad bra att du ändå gick och tränade! det känns så mycket bättre efteråt då, eller hur?! jag måste börja sen när min arm blivit bättre. losan ska tvinga med mig har jag bestämt! :)

2012-04-08 @ 17:45:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: