vagentilldromhuset

2012-04-25
16:21:43

Elvisp!
Hejsan!

Dilemmat är över =) Jag köpte den bruna. Den är sååå fin! Så Losan och Helena jag såg era råd nu och gick på det, fast jag inte visste det innan ;) Hanna: ja, de ska ha en bebis =)

Imorgon blir det en rörig dag på jobbet känns det som just nu iaf. Jag öppnar som vanligt på frita, sen ska jag vara i förskoleklassen en timme och sen i ettan, samtidigt ska jag ha TVÅ stycken prao-elever med mig hela dagen och vid 10 kommer en vikarie som ska vara med mig i ettan oxå... Kommer bli jobbigt med en massa andra människor som inte är insatta i rutinerna, men jag hoppas på att det ska gå bra iaf!

Uffe är hos tandläkaren nu, så jag kom på att jag skulle elda lite för varmvattnet, men nu brinner det iaf i pannan. Jag måste ta tag i lite förberedelser inför morgondagen, men jag skulle även vilja testa elvispen, kanske en kladdkaka?! Vi får se ;)

Kram på er




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: