vagentilldromhuset

2012-04-01
09:19:55

1 april
Hejsan på er!

Ja, idag är det första april, det betyder vi får luras idag! Jag brukar alltid glömma bort detta och jag hoppas att alla andra också glömmer det =)

Solen skiner men det är fortfarande kallt, brr, sjukt att man vill ha vår så mycket nu bara för att det varit varmt ett tag nu. Det är ju faktiskt bara 1 april och förra året var det säkert snö vid den här tiden. Jag sk anog åka ner till syster-yster en sväng idag. Uffe ska ju renovera badrummet och Jimmy jobbar så då kan vi ha lite syster-mys med min fina systerson.

Veckan som kommer bjuder på fyra arbetsdagar och sen får jag påsklov!! NÅN SOM VILL HITTA PÅ NÅGOT???? Detta lov ska jag mysa med mina fina vänner på och inte behöva ha nån uppsats som hänger över mig =) Det ska bli så skönt.

Undrar om det finns något varmvatten, skulle behöva blaska av mig lite. Och jag ska berätta för er att jag är så himla bak-sugen! Alltså jag vill baka! Jag vill beställa lite grejer på nätet och baka tårtor. Kanske måste göra det! =)

Ha en skön söndag!

Kram på er




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: