vagentilldromhuset

2011-09-03
10:15:08

god morgon.

God morgon på dig! Hoppas att dagen börjar bra!

Idag är det lördag och jag har ont i halsen och känner mig förkyld, hur gick detta till?? Jag var hos mamma och pappa i stugan igår, mamma berättade att hon hade ont i halsen och bara någon timme senare fick jag ont i halsen, är detta rättvist? Nej, inte det minsta. VFU´n börjar ju på måndag, då har jag väl inte tid att vara sjuk?!

Idag ska det iaf fyllas på i kyl, frys och skafferi, det är verkligen välbehövligt, det ekar väldigt tomt överallt i köket ;)

Jag ska se om jag kan ta lite bilder ute idag så ni får se lite bilder innan all dränering sätts igång här i höst! så jag kan visa bilder under arbetets gång oxå =) Innan jul ska vi oxå färdigställa hallen på nedervåningen och bygga garderober och sånt som är kvar och sånt vi inte velat göra i sommar!

Näe, nu är det dag att sätta igång och göra sig i ordning så att vi kan komma iväg snart =)





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: