vagentilldromhuset

2011-09-06
09:39:42

förkylningen håller i...

...och vill inte släppa taget =( Men imorgon ska jag verkligen göra allt för att komma iväg till VFU´n, pallar inte att vara hemma längre än till idag! Men fick iaf lite skolarbete gjort igår när jag låg på soffan och snorade så det var ju iaf lite positivt ;)

Idag ska jag försöka skriva klart papret till litteraturseminariet vi hade i fredags, fattar fortfarande inte VAD jag ska skriva så det blir nog en hel del ordbajseri...som vanligt!

I eftermiddag kommer även Uffes brorson Henrik som ska kolla på dräneringen, vad som ska grävas och vad vi behöver för material och allt sånt! Ska bli så skönt att han ska hjälpa oss med den sen vi fick den helt galna offerten från ett företag i Finspång. Tror inte att han ville ha jobbet, med tanke på att vi fick ringa och tjata på honom att komma ut och räkna på det, sen fick vi ringa och tjata om offerten eftersom han inte skickade den fast han sagt att han hade gjort det och sen tog han ett sånt överpris så vi höll på att ramla av stolen när vi fick se den!

Så ser min dag ut, hur ser din ut?

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: