vagentilldromhuset

2011-11-19
09:01:23

Vad har denna lördag att erbjuda?

Godmorgon säger jag fast jag har varit upp en stund nu =)

Idag verkar iaf solen titta fram, eller är det kanske bara nu på morgonen? Hoppas att den håller sig framme. Jag funderar lite på att baka lite julgodis och frysa ner, kanske ge lite till syster! Men vi får se, för Uffe ska fixa lite vid fönstrena i köksdelen så jag vill inte att det ska vara fullt med slipdamm i godsakerna. Svårt att inte få smaka dock, men det ska nog gå ändå! Får be Uffe smaka så att det går att äta =)

Så kul att läsa Hanna och Hannas kommentarer! Alltid kul att få lite kommentarer när man skriver här inne! Hanna K: Jag har fullt upp nästa vecka, men kanske veckan efter?

Igår var Uffe och jag i stan och handlade Teodors julklapp och födelsedagspresent! Men jag kaninte säga vad det är eller lägga ut nån bild eftersom jag vet att hans fina mamma tittar in här lite då och då ;) Jag har en sak till jag ska köpa och det kan jag inte heller säga vad det är =)

Uffe hade en riktigt dålig dag igår =) och jag kan såklart inte låta bli att skratta, skadeglad som jag är, haha. Men den ena saken blev jag ju själv drabbad av kan man säga. När vi kom hem från stan igår så gick Uffe in i huset först och jag efter, när jag var på väg att stänga dörren sa Uffe att jag skulle låta dörren va öppen för han skulle hämta några saker i bagaget. När han sen kom in fick han inte igen ytterdörren, han blev lite irriterad. Men till slut fick han igen dörren, innan jag kommer till det som hände ska jag berätta att vår dörr har krånglat ända sen vi köpte huset. Vi har fått slå igen dörren för att den ska gå igen och ibland kan vi inte öppna den varken från utsidan eller insidan. Men igår...jag stod i köket när jag hörde att han fick igen dörren och då hörde jag en rejäl smäll, trodde handtaget hade lossnat för det lät som handtaget föll ner i klinkersgolvet, men icke sa nicke. Det var glasrutan som fick ett hål i sig, såg ut som nån kastat in en sten. Men det är fixat och vi har beställt en ny dörr =) Känns rätt skönt att få en ny dörr som vi förhoppningsvis kan öpnna och stänga =)

Imorgon ska syrran och jag åka in till stan och se Breaking Dawn, men såg igår att nästa del inte skulle komma förrän om ETT år, hur galet dålit är inte det?? Så var det ju inte med Harry Potter! Skit, så idag får jag kolla på tre Twilight-filmer medans jag bakar =)

 



Vill att det ska se ut såhär snart!!!



Kram på er

 

 

 

 


Kommentar:
#1: Hanna

Jag har nu kollat in hur v.48 ser ut för mig. Måndag kan jag efter kl12, Tisdag kan jag innan kl12 eller efter kl17 eller torsdag efter kl13.30. Hoppas att någon av dagarna passar för dig, då jag vet att du jobbar och skriver c-uppsats. Inte lätt att få ihop allt nu,känner jag. Alltid trevligt att läsa dig blogg. Ha det bra! Vi hörs! Kram Hanna

2011-11-19 @ 13:00:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: