vagentilldromhuset

2011-11-23
18:41:50

trött onsdag
Härligt Johanna att du hänger med på godisförbudet =) En fika nångång måsta man få ta, men jag undviker läsk och godis och utematen!!!!

Idag har varit en trött dag, inte så jobbig, men tröttheten har varit ofantlig! Jag jobbade i en femma som jag inte har varit hos på ETT år, kom vi fram till, men jag lärde mig alla namn och det gick bra! Men när jag har vikarierat i olika klasser så här så har tankarna fört mig till då när jag gick i skolan och när vi hade vikarie. Stackars alla vikarier som har varit i den klass som jag har gått i. Jag kanske inte var den som stökade mest, men jag förstår idag hur det känns att ha genomgång med elever som ger blanka f**n i vad man säger ;) Idag tog jag ett allvarligt snack med klassen och det funkade bra =) får se om de kommer ihåg det imorgon, hihi!!

Jag har fått ihop mitt gäng till min fokusgrupp, nu ska vi bara boka en tid som passar, inte det lättaste, men det ska väl gå. Jag skickade in en del av mitt arbete till min handledare idag, imorgon är det handledning! Och jag ska åka in med min telefon och få ett utlåtande på vad det kommer att kosta att göra iordning, eller om de måste skrota telefonen! Hoppas på det sista så jag kan hämta ut en ny, då jag haft andra problem med den innan!!! Ni får veta imorgon =)

Kram på er




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: