vagentilldromhuset

2011-11-17
17:52:18

snart helg...

Ska ni göra nått särskilt? Jag har inget inbokat, men jag ska väl fixa till och skriva ut missivbrevet så att det ser lite snyggt ut när jag lämnar ut det nästa vecka, då jag ska boka in tid för fokusgruppsintervju. Sen blir det väl det gamla vanliga, att tvätta, stryka och så skulle jag behöva sy iordning julgardinerna och så skulle jag vilja baka karelska piroger =) Får se om jag fixar det ;)


Idag var jag på talangjakt på jobbet =) Så roligt att se dem efter tre dagars övande! De klarade sig väldigt bra, måste jag säga även om det kändes lite kaosartat under dagen ;)


Jag trodde att Vampire Diaries började IDAG men det var tydligen imorgon, lääängtar såååå!! Och syrran och jag kanske åker in och kollar på första delen av Breaking Dawn på söndag, ahhhhh....!!!! Lääängtar tills det oxå ;)


Kram på er








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: