vagentilldromhuset

2011-11-29
17:56:46

ojojoj

Var visst ett tag sen jag var här! Helgen bara sprang iväg, med besök hos finaste familjen T och lördagen spenderades med att julpynta och söndagen spenderades i Linköping med finaste syster =) Men NU är jag här!!

Jag har egentligen inget att skriva känner jag, mycket uppsats nu ;) men vill jag vara klar till jul så är det bara att kämpa på!

Imorgon har jag en dejt!!! Japp, så är det! Jag ska på dejt med Anna A, trevligt värre! Har inte träffat henne sen bröllopet, inte bra alltså! på torsdag skulle jag träffa Hanna K men hela familjen där ligger i magsjuka så det känns inte så bra!! Vill inte ha nån magsjuka nu, går icke!! Ska nog boka om till nästa vecka istället!!! Fredag ska Uffe spela bowling, själv ska jag skriva uppsats på dagen sen blir det kanske lite bakning på kvällen! Tänkte även att det nu var dags för de Karelska pirogerna! Måste ju testa =)

Ja,ja, nu ska jag ta tag i tvätten och sen skriva lite grejs på uppsatsen, medan jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar!!


Kram på er






Kommentar:
#1: Anna

SKÄMMES!! Men jag lägger det på dej, för det är du som avbokar.. Hmmm..

2011-11-29 @ 22:11:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: