vagentilldromhuset

2011-11-21
08:06:19

Ny vecka = skriva uppsats
Ja, jag måste verkligen få lite skrivet idag på metoden, även om jag inte har alla böcker jag ska ha! Bara jag åtminstone har börjat... Jag funderar ibland på om jag någonsin ska bli klar med den, men det vet jag att jag blir.

Igår var det som sagt Breking Dawn på bio! Den var bra =) och den slutatde inte på ett sånt konstigt ställe som jag först trodde. Det ska iaf bli härligt när de visar sista delen nästa år.

Vet ni vad jag ska göra idag?? Det var så j***a länge sedan jag satt på en spinningcykel, men idag ska jag göra det...ahhh, lite nervös är jag allt, kommer inte orka någonting! Ni får höra imorgon hur det gick, om jag överlevde eller inte.

Nu har jag inte tida att vara här inne mer, NU ska jag sätta igång med uppsatsen.


Kram på er






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: