vagentilldromhuset

2011-11-25
07:52:19

mysmorgon

har jag just nu.

Dålig bild, men jag tände ljus när jag satt och åt frukost alldeles för mig själv (Uffe har åkt till jobbet). Ser ni vad som väntar mig i bakgrunden??? Japp en hög med litteratur till uppsatsen ;) Ska beta av lite idag, men ska inte skriva något på dator, skriver för hand först har märkt att det blir bäst så =)

 

Igår fick jag upp alla julgardiner utom de två i arbetsdelen av köket, de kommer förhoppningsvis upp imorgon =)

Mina julgardiner som är i kök, mat och vardagsrum =) När jag var liten satte mamma alltid upp julgardiner (gör hon fortfarande) men då var det med tomtar på och jag minns hur lycklig jag blev när dom gardinerna kom upp. Jag kkunde sitta och titta på de där tomtarna länge!! Och nu har jag köpt egna och jag blir lika lycklig idag! Julen är den tid på året som jag älskar mer än allt annat, och jag tror att det kommer från när jag var liten, mycket pynt och mycket kärlek :) Det ska finnas tomtar i varje vrå och jag ställer fram allt redan till första advent. Jag kan nog uppfattas som smått galen av många, men En GÅNG om året är väl inte så farligt ;) JAg skulle bli världens lyckligaste om Uffe kom hem en dag och hade köpt en tomte till mig, istället för blommor, vilket han inte heller gör ;)

 

Igår testade jag ljusstakarna och stärnorna, och det blir att köpa lite nya saker, får se om jag ska fixa det imorgonbitti!

 

Nu ska jag läsa en av alla böcker till uppsatsen.

 

Kram på er

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: