vagentilldromhuset

2011-11-14
08:46:50

godmorgon

Måndagmorgon = skriva missivbrev och intervjufrågor. Det är min sysselsättning efter jag har gjort ett inlägg här ;)

Tack Helena och Hanna K för era kommentarer. Hanna, jag måste absolut komma och titta nån dag =) Helena: Sant att man får unna sig något dyrt nångång ibland, när man känner att man har råd och att det inte blir för ofta =)

Igår firade vi som sagt min pappa, Uffes pappa fanns med oss i tankarna då han ine längre finns med oss :( Efter firandet åkte Uffe och jag till stan, han skulle handla en vinterjacka för presentkortet han fick på Dressman, i lördags. Då passade vi även på att ta en tur in på skopunkten, jag behövde nämligen ett par inneskor då jobbet hade städat undan alla gamla skor som legat och skräpat - mina foppatofflor som var så sköna bl.a. =( Uffe behövde ett par nya vinterskor och jag behövde oxå ett par som är lite finare än kängor, så jag passade oxå på =)

NU ska jag skriva lite! Kul att ni fortfarande läser och kommenterar.

Kram på er

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: