vagentilldromhuset

2011-11-06
09:36:17

försenad bröllopsresa...

...är vi nu hemma ifrån!
För en vecka sedan åkte min fina man och jag till Italien (Rom), vi var där i några dagar. Ojojoj vilken stad och vad mycket man går när man väl är där =) Vi såg en massa av de kända sevärdigheterna. Första dagen tog vi oss till Forum Romanun, Palatino och Colosseum.


Detta är en av alla triumfbågar i Rom, just den här ligger inne i Forum Romanum.


Inne på forum Romanum


Colloseum, köerna in var huuuuuur långa som helst, men vi hade köpt biljett på palatino så vi kunde gå förbi den kilometerlånga kö´n =)

Vi såg även Vatikanen, Castle Saint Angelo, Fontana di trevi och mycket, mycket mer!!


Fontana di trevi


Vatikanen och Peterskyrkan


Castle Saint Angelo

Som sagt så har vi sett en massa annat och tagit massor av bilder =) Men jag vill inte lägga ut alla här. Däremot villa jag rekomendera er alla att ta sig hit och se det med egna ögon, det vaar något av det mäktigaste jag någonsin sett tillsammans med pyramiderna i Egypten!!


Den här resan var bra för oss, vi behövde verkligen komma iväg efter tråkigheterna som vi utsattes för för några veckor sedan då vårt liv skulle se helt annorlunda ut, men tyvärr blev det inte så =( Jag hoppas iaf att ni har mått bra och att ni kommer att kunna läsa lite mer på den här sidan än vad ni kunnat göra den senaste tiden ;) Har fått en del påminnelser om att den här sidan finns och behöver uppdateras ;) Så nu kanske jag kan ordna det!!

Just det jag köpte ju en superfin väska i Rom, lägger ut bild på den sen, har den inte inlagd på datorn!!!

Kram på er  


Kommentar:
#1: Hanna

Vad härligt det ser ut! Vi vill också åka till Rom, efter att ha sett bilderna blir jag ännu mer sugen. ;) Kul att höra att ni haft det bra! Kram Hanna

2011-11-08 @ 09:59:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: