vagentilldromhuset

2011-11-09
18:36:21

en kexchoklad...

...låg på min arbetsplats idag när jag hade avslutat dagens första lektion. BRA...INTE!!!!


(bilden lånad från Google)

Nu ligger den på hyllan vid min arbetsplats och den ska ligga där ända fram till jullovet, sen tar jag hem den så kan jag äta den på julafton =) LÄNGTAR!

Idag träffade jag min handledare till min C-uppsats...ingen bra start där inte. Hon valde att läxa upp mig för att jag missat ETT tillfälle på handledning. Och sen började hon prata om att jag inte skulle ha henne som handledning, men när jag berättade vad jag skulle skriva om så skulle jag ju visst va hos henne. Vi är två Linda Andersson som läser samma kurs och det har alltid varit lite struligt med att veta vem som ska vara vart osv. Men, men tack och lov fick vi ett bättre avslut på vårt möte och nu känns det mycket bättre än vad det gjorde när jag kom dit.

Jag är iaf glad att jag inte åt den j***a kexchokladen =) Bra mig =)

Kram på er

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: