vagentilldromhuset

2011-11-10
18:22:46

en hattis torsdag

Jag har jobbat idag, men jag har inte varit i en klass utan fart runt på en del olika. En lektion i en klass, sen springa till nästa och sen till nästa. Sånt är jobbigt, vill gärna vara i en klass under en dag, men så är det och det funkar ju. Måste ju ändå vara glad eftersom jag har ett jobb.

 

En tripp till kuratorn blev det direkt efter jobbet, mycket gråt blev det där, men det behövdes :) Fick även en hemläxa, en svår en. Måste berömma mig själv varje dag, om ni skulle vara mig för en dag då skulle ni förstå att det är svårt, men jag ska lyckas...LOVAR!

 

Efter kuratorn bilade jag tillbaka hemåt, och först fixade jag farsdag-present, sen blev det en tripp till bibblan där tre intressanta böcker väntade på mig ;)

 

På lördag kommer vår bröllopsannons i NT den kommer även i Folkbladet men vi vet inte när än =)

 

Imorgon blir det att läsa och strukturera upp den där C-uppsatsen!

 

Kram på er 





Kommentar:

Kul att du skrivit så mycket! Vill bara meddela dig att du är jätteduktig som inte äter socker eller snabbmat! Jag är med på din utmaning, men på helgerna ska jag äta lite godis (fem bitar räcker för mig. äter jag mer mår jag illa) för jag är inte så stark och kan motstå sånt som är gott... Hoppas det går bra med att berömma också. Du klara det!

2011-11-10 @ 22:30:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: