vagentilldromhuset

2011-11-22
20:54:16

dagen efter spinningen...
...och jag LEVER!! Jag körde ganska lugnt så att jag inte skulle vara helt död, jag lyckades och kände att det ska bli roligt och åka nästa måndag.

Jag måste ju bara berätta...jag berättade om vår ytterdörr som hände i fredags, innan dess hade Uffe kommit hem från jobbet och då hade någon kört för nära mittlinjen på vår lilla väg och kraschat backspegeln på förarsidan på hasn jobb-bil. Senare hände ju det med dörren OCH igår...vad hände då?? Jo, min HTC ramlade ut ur min jackficka rakt ner i asfalten och displayen gick åt fanders, så touchfunktionen la av och telefonen fungerar nu inte längre!! 1500 i självrisk! Vilket skit det har varit!

Ja, ja det var det!! Imorgon ska jag skicka in lite som jag skrivit på C-uppsatsen till min handledare, ska nämligen på handledning på torsdag, ska bli spännande! Har inte skrivit så mycket än,men har mer i huvudet om det jag vill ha med!!

Nu ska jag strax se på Desperata husfruar =)


Kram på er





Kommentarer:
#1: Hanna

Usch, vilken otur! :( Men efter regn kommer solsken säger de ju. Så efter all otur kommer lycka. =)

Har du kollat upp dagarna jag gav som förslag i ett tidigare inlägg? Ha det bra! Kram Hanna

2011-11-22 @ 22:40:36
#2: Linda

Hahaha, ja det sägs iaf så ;) Oh , no det har jag glömt!! Kollar på jobbet idag, glömde kalendern där, klant!!! Kollar det idag och hör av mig! Kram

2011-11-23 @ 06:23:38
#3: Hanna

Det blir bra, men du behöver inte stressa. Räcker att jag vet på söndag. Ha det bra! Vi hörs och ses! Kram Hanna

2011-11-23 @ 07:49:53
#4: Johanna

Hej på dig!

Jo, det stämmer ju att jag brukar kika in här ibland Linda! Hålla upp med godsaker fram till jul låter som en bra idé, jag är också med på ett litet hörn. Men ibland får man väl festa till det lite..? Hehe... det blir alldeles för mycket fika nu under ledigheten!



Ska bli kul att ses på fredag, vi tar lite "fredagsmysmat" och lite prat! Vi ses! Kram

2011-11-23 @ 15:33:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: