vagentilldromhuset

2011-11-07
16:12:15

dag 1 snart avklarad...

Men jag höll på att åka dit direkt...men tog mig ur det och klarade av det. Känner mig nämligen lite dålig, har ont i halsen och är oerhört trött, ZzZzZz. Så då tyckte jag att jag var värd lite godis, när jag åkte och handlade lite förut, hur dum får man va??? Jag köpte INGET godis, stod emot, bra mig!!! ;) Konstigt att man alltid ska trösta sig med godis när man mår dåligt, som att man skulle må bättre av det!

När Uffe kommer hem ska vi laga lite mat, Lingiuni med fläskkött, såg gott ut i receptet iaf, hoppas att det är det!  

Idag har det varit jobb: först i sexan och sen i femman! Sen åkte jag ner till bibblan och hämtade två böcker som jag hade reserverat. Som det känns nu blir det nog inte så mycket läsande ikväll, kanske blir det istället en tidig kväll.

Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: