vagentilldromhuset

2011-11-11
15:05:11

C-uppsats

Är ju bara för tråkigt, iaf nu när jag inte riktigt har kommit igång än. Har suttit idag och läst en massa metod, urk vad det är tråkigt =( Men det blir kanske lite roligare när jag kommit nån vart!!

Tack Hanna för dina fina kommentar!! Tur att någon hänger på mig, det är ju näst intill outhärdligt (herre jösses, stavas det så??)! Imorgon ska vi fira Uffe lite sådär i efterhand och då kommer jag faktiskt att äta lite tårta!!! Så det så, men ingen läsk eller godis, nope! Det är ju faktiskt inte så långt kvar till jul, BARA en sisådär 43 dagar...

Jag tänkte att ni skulle få se min väska jag köpte i Rom:



En sån här fin påse fick man i butiken, kände mig lite som Pretty Woman ;)

 

Här är min fina väska!! Den var väl lite i det dyraste laget när det kommer till handväska, men ibland får man unna sig en sån sak, eller??

 

Igår skrev jag att jag hade fått en läxa i att berömma mig själv och idag har jag börjat! Det är svårt, men jag hoppas att det blir lättare ju längre man håller på!

 

Vi kommer säkert att höras i helgen, men om inte så får ni ha en UNDERBAR helg tillsammans med nära och kära! Ta hand om varandra <3

Kram på er

 

 

 

 


Kommentar:
#1: Hanna

Vilken fin väska! :) Lycka till med c-uppsatsen! You can do it! Kram Hanna

2011-11-12 @ 00:57:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: