vagentilldromhuset

2011-11-20
09:52:47

Breaking Dawn

Japp, så är det idag är dagen äntligen här då syster-yster och jag ska åka in och se Twilight - Breaking Dawn. Har längtat efter att se den, men som jag skrev igår är jag inte överlycklig över att jag måste vänta ETT år innan sista delen kommer!! =( Men jag tror att det året kommer att gå fort ändå! Nu är det ju snart jul, min uppsats ska snart vara klar, snart är jag färdigutbildad lärare, och snart kommer mosters plutt till världen <3 Längtar så efter den lill*. Innan allt detta kommer kusins lilla plutt (som jag tror är en pojke) och den plutten kan komma när som helst nu!! Vi hoppas alla att den kommer tidigt så att de kan vara med på julafton =) (Syrrans plutt tror jag är en tjej).

Idag har jag som mål att sy färdigt julgardinerna till alla rum, förutom två iaf. Uffe håller på och målar vid fönstrena i köksdelen, så innan dess kan vi inte få upp nåra gardinstänger och då vill jag inte sy kappan eftersom det ska vara en rak kappa. Sen ska jag göra kola oxå, och det ska jag nog börja med när jag har loggat ut härifrån =)

Igår var jag nere i Finspång och köpte en present till mamma och pappa. Jag ska lämna dem idag och ta kort på dem så ska ni få se dem imorgon!

Tänkte passa på att visa några bilder från dräneringen:

Kabeln som här är lagad, men som råkade ut för en liten olycka ;)

Igenfyllning!

 

Ja, jag vet inte så roliga bilder att kolla på, men så här har det sett ut =) Roligare blir det nästa år, när vi byter panel och bygger trappa och altan!!

 

 

Kram på er

 

 

 

 


Kommentar:
#1: Hanna

Ja, så härligt...Snart är vi klara! =) Sitter och tragglar med min uppsats nu. Medan familjen sitter och kollar på Tintin. Men hellre att jag sitter nu än vid jul. Ha det bra! Kram

2011-11-20 @ 16:48:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: