vagentilldromhuset

2011-05-27
18:47:06

Möhippan verkar få en fortsättning

Ja a då!! Idag kom det ett brev som var adresserat till mig. Adresslappen var dataskriven och fastlimmad på kuvertet. Brevet var dessutom skickat med posten då det både hade stämpel och brevmärke (jösses vad konstigt det lät med brevmärke, heter det så??) Iaf i brevet fanns det en liten lapp där det stod: "Gå ut i skogen och plocka 100 kottar i olika storlekar!!!" Idag har jag iaf INTE plockat några kottar, det har regnat som bara den här!! Tror iaf inta att det blir den här helgen! ;)

En rolig nyhet!! Jag tror att jag får skriva det här eftersom de har sagt det själva på facebook! Min kusin Adde och hans fina Soffe ska bli föräldrar =) Så roligt, är otroligt glad för deras skull och nu väntar jag till den bebben kommer så tant Linda kan skämma bort henne/honom =) Grattis till er!



I år är det verkligen en baby-boom! Har snart tappat räkningen på hur många bebisar det har kommit och ska komma sen i december förra året =)


Idag hade Uffe och jag bestämt att vi skulle skriva lite om våra kära gäster till bröllopet, men vi sitter just nu vid en varsin dator och håller på med annat, får se hur detta ska sluta ;) Hoppas att vi kan börja snart, skulle vara skönt att ha det klart!!

Syrrans operation gick iaf bra, pratade med henne tidigare idag!! Ska träffa henne imorgon =)


Ses nästa gång =)






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: