vagentilldromhuset

2011-05-29
10:14:20

hällööö!!

God förmiddag på er! Hoppas att er helg varit bra så här långt! Det har iaf min varit.Fredagen blev en lugn kväll hemma (skönt), lördagen bjöd på maxihuset där jag skulle köpa en sommrig klänning och Uffe skulle köpa några t-shirts eftersom han har blivit för små , hihihi! Det slutade iaf med att Uffe kom hem med tröjor och en skjorta, jag kom hem med ett par leggins, wihoo! Varför är det alltid så?? På lördagkvällen var vi nerr på Daninos och firade min mosters man som fyllde 70 år i torsdags, ojojoj vad det var gott! Tre-rätters åt vi såklart =) sen åkte vi hem till mamma och pappa allihopa för att fira lite till sen åkte Uffe och jag hem och han var som vanligt rund under fötterna, höhö!


Söndagen ska bjuda på morsdag-firande ifall mannen behagar gå upp! Först svärmor och sedan min mamma! Hos svärmor ska vi också upp på hennes vind och se om hon har nån korg ligger och skräpar som vi kan ha till bröllopet ;) Sen ska jag nog avsluta söndagen med promenad, stryka och vika tvätt och så kanske börja titta lite på tentan som kommer SNAAAART!


JAg har vikt hälften av alla servetter, men vill nu ha dunilin servetter istället eftersom det blir snyggare när man viker dem, men, men vi får se vad jag gör.


I fredags ringde nyhem och tre veckors  jobb i sommar, ja veckorna 29-31! Men jag vet faktiskt inte om jag kommer att ta dem. Det är ju veckorna PRECIS efter bröllopet, vill kanske vara lite ledig med Uffe då! Jag ska iaf dit på måndag och prata med dom så får vi se!

Nu har vi nog bestämt att vår stora bröllopsresa blir en kryssning i västindien =) Båten går från Florida och Uffes syrra bor i Florida så vi tänkte att vi kunde bo hos henne lite innan och efter! Det skulle verkligen vara en upplevelse att åka på en sån kryss




Vår lilla bröllopsresa kommer iaf att gå till italien, troligtvis till Rom =) ska bara köpa en ordentlig kamera tills dess så vi kan ta en massa fina bilder =)


See ya





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: