vagentilldromhuset

2011-05-09
08:54:35

69 dagar kvar

BARA 69 dagar kvar!!!! I veckan har jag hunnit ner till Tyskland med pappa och farbror Bengt, jag handlade lite till den stundande dagen! Pappa och farbror handlade för eget bruk, kan ni gissa vem som hade mest med sig hem??? Jag hade MINST =) hur knasigt är inte det?






Fredagen bjöd på skola och sedan träffade vi prästen. Han var väldigt trevlig och rolig, inte så stel som präster ibland kan vara. Vi fick öva en gång oxå, det var vi inte beredda på och Uffe han stod och skrattade och skakade medan han skulle avge sina löften till mig...tror nog att maken min är lite nervös han oxå!! Vi ska öva lite på det där ringbytet hemma oxå, det var inte så lätt som jag trodde ;)


 


Denna veckan bjuder på skola och en dejt med Anna Andersson, me like!! Ska se om jag kan få henne att prata lite om den där möhippan som kan komma att ske NÄR SOM HELST!!! Och jag är absolut inte ett dugg rädd för den, nej, nej, inte jag inte. I veckan kommer även ringarna (vigselringarna). Ska bli spännande att se dem, hoppas att de blir bra.





Inte riktigt våra ringar, men de är i titan iaf =)


Näe, nu är det dags att ta tag i skolarbetet och tvätten!!



Vi hörs senare =)






Kommentarer:
#1: Anna

Det kommer kosta om du ska ha reda på

nått...

2011-05-09 @ 11:41:57
#2: Anonym

Det ska nog gå bra ändå, tror jag ;)

2011-05-09 @ 16:30:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: