vagentilldromhuset

2011-05-11
20:14:43

66 dagar kvar

Idag har jag varit inne i Norrköping och beställt vår bröllopstårta =) Uffe och jag har bestämt vilka smaker vi vill ha i tårtan, men sen gav vi henne helt fria händer till utformning och dekoration, hon blev väldigt glad över att hon fick göra som hon ville. Jag har ett enormt kontrollbehov, men när det gäller bröllopet har jäg släppt en massa på den biten. Frisören, floristen och konditorn får nu HELT fria händer så det ska bli väldigt spännande att se och smaka på resultatet om 66 dagar ;)

Uffe for iväg till Finland IGEN!!! Kommer inte hem förrän på fredag, tur att jag har en massa saker som jag ska göra så att dagarna inte blir så lååånga.

På lördag kommer min farbror och hans fru hit! Farbror ska ta ner en massa träd åt oss =) vi kommer få in ganska mycket mer kvällssol på baksidan, me like alot =)


Nu ska jag titta på Arga snickarn och greys anatomy =)



Hej så länge






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: