vagentilldromhuset

2011-05-03
14:54:28

3/5 - 2011

Hejsan alla! Idag är det den tredje maj precis som rubriken visar och imorse SNÖADE det!! Härligt! Kändes inte ett dugg konstigt =S Nu får vi hoppas på att det inte blir något mer av den varan.

Efter dagens seminarium träffade jag min kära kusin Anna, vi var och käkade lunch på Indra i Norrköping. Det kan jag varmt rekomendera, det var gott!! Men det allra bästa var att träffa Anna och snacka lite, vi har inte setts sen hon gifte sig den 18 februari. Sen följde hon med till Rafaela där jag betalade resten av klänningen och Uffes kläder, så nu är det klart och jag behöver inte tämka på det något mer =)

Nu blir det väl att försöka strukturera upp alla måsten, det är så mycket som jag skulle behöva göra, men jag vet inte vart jag ska börja.

Nu får det gärna bli varmt och härligt väder igen =)






Kram på er!!!









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: