vagentilldromhuset

2011-05-01
10:42:11

1/5-2011

Helt sjukt att det redan är första maj! Det går ju så himla fort nu! Varför är det så?

Igår firade vi Valborgsmässoafton här hemma hos oss! Det var Uffe, jag, mamma, pappa, syrran, Jimmy, Adde och Soffe som var här och firade. Vi åt mat, drack, spelade Wii, tittade på grannarnas brasa, och eldade i vår egen tunna! Det var en mysig kväll! Och säger även grattis till Adde och Soffe här till deras förlovning som skedde igår, GRATTIS till er!!


Deras ringar var inte i guld utan i titan, men en bild som rör förlovning iaf =)

Satt precis och räknade ut att det är 76 dagar kvar till bröllopet, alltså det är helt galet. 76 DAGAR!!!! Det är ju ingenting. Nästa vecka ska vi träffa prästen och då är det ju verkligen på riktigt :)



Det här är kyrkan vi ska gifta oss i =)

I fredags var vi och tittade på lokalen igen, vilket var bra! Nu stod bord och stolar utplacerade i lokaln och vi fick en bättre bild på hur det kan bli och se ut. Nu ska jag bara sätta mig ner med bordsplaceringen och se hur många bord vi behöver osv. Idag är ju sista dagen att OSA så jag hoppas att vi kan få in de sista svaren nu!! Är imponerad att det bara är två familjer som inte har svarat än, en från min sida och en från Uffes sida!! Blir kanske att påminna dom idag om de inte hört av sig!


Skrev jag att Uffe och Nisse har varit och provat kläder??? Iaf så har dom det och de blir såååååå fina i sina finfina kläder =)

Nu ska vi oxå beställa tårtan så fort vi vet exakt hur många som kommer, och även bekräfta hos vår catering.



Inte vår tårta, men en tårta!



Och vi ska ju ha Buffémat på vårt bröllop!!


Mer info en annan dag!!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: