vagentilldromhuset

2011-06-19
09:13:15

underbara helger

Vet inte riktigt hur ni känner, men när man jobbar i veckorna så uppskattar man helgerna så otrligt mycket. Även om det är helt fullbokat hela helgen igenom! Den här helgen har varit en sån helg. Hela lördagen spenderade med en massa människor som står oss nära, först födesledagsfirande hos svärmor som fyllde 77 år och sen hem till oss med toastmasrarna C & A som är Uffes bröder, och deras fruar, A´s dotter och C´s barnbarn, våra vänner och min syster. vi skulle ha en träff med toastmastrarna så att de visst vad de skulle göra, A såg ut som att han skulle svimma ett tag, men jag tror att det blir bra när han får sova lite på saken ;) JAg är inte det minsta orolig för vad de hittar på för något, vi har valt de bästa toastmastrarna ever och de kommer att sköta sin uppgift med bravur!


Idag ska jag fortsätta mitt firande av min mosters man som fyllde 70 här för ett par veckor sedan, vi ska nämligen åka till Norrköping och kolla på när IFK Norrköping möter Helsingborgs IF. Vi ska äta mat och se matchen från restaurangen, ska bli trevligt! Vi är nio stycken som åker tror jag =) Uffe ska vara hemma han hade lite att stå i idag så då åker jag och tittar på fotboll istället =)


Veckan som har gått har inneburit en massa jobb, men det har faktiskt varit lite roligt att jobba istället för att ha en massa skola att tänka på hela tiden!


JAg återkommer en annan dag då ni ska få höra om mitt möhippeäventyr =) det var en dag som jag ALDRIG kommer att glömma =) Det får ni följa en annan dag! Ha det gött alla ni därute=)






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: