vagentilldromhuset

2011-06-05
09:20:45

Långhelg = härligt

Jösses vad det har varit härligt väder den här helgen...och den är inte slut än! Synd bara att jag har varit tvungen att lägga lite tid på att plugga till tentan som är på onsdag. Tyvärr inte så mycket tid som jag borde =/ Om jag har legat i solen har jag fått dåligt samvete för att jag borde ha pluggat, om jag har pluggat har jag fått dåligt samvete för att jag inte varit i solen, jobbit I-landsproblem det här.


Jag tänkte fixa ett kort blogginlägg, sedan plugga och sen kanske ta en shopingtripp till bröllopet, vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda =)


Hoppas att ni alla får en fortsatt härlig dag med mycket sol och ledighet. Just det Uffe var supernöjd med hans svensexa iaf, han pratade om den hela torsdagen, när han inte sov vill säga ;) Kul för honom och tack till alla hans kumpaner =)



Soliga hälsningar från mig =)

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: